tag:blogger.com,1999:blog-2445784880067852286.post3969807450967880631..comments2023-09-16T18:47:45.466+03:00Comments on ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΗΜΝΟΥ: Δύο δημοσιεύσεις για το ίδιο θέμα: Τέλος οι αποσπάσεις;;;;;MagisterPhttp://www.blogger.com/profile/05386831308987100110noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2445784880067852286.post-88567944835422290752010-02-21T00:45:53.676+02:002010-02-21T00:45:53.676+02:00Η μεγάλη αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν θα ξεχάσω τις ...Η μεγάλη αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν θα ξεχάσω τις συζητήσεις που καταφέραμε να κάνουμε πέρυσι. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που δεν θα ξεχάσω, είναι ότι μπορέσαμε να διατηρήσουμε ένα εξαιρετικό επίπεδο επιχειρηματολογίας - πολύ καλό δείγμα αναλυτικής πολιτικής σκέψης. Βλέπεις αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιτευχθεί, ακόμα και αν κάνεις παρέα με εκπαιδευτικούς ( που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν τον κόσμο των αξιών και των αρχών - τον κόσμο του πνεύματος τέλος πάντων).<br />Έτσι, αποτελεί τύχη για μας το ότι μπορέσαμε και το βρήκαμε. <br />Η αλήθεια είναι ότι σε ένα τόσο μικρό ( πληθυσμιακά) μέρος όπως η Λήμνος, κάποιοι νομίζουν ότι θα περάσουν την δεύτερη φοιτητική ζωή. Έτσι, το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται είναι να κολλήσουν σε κάποια παρέα και "να περάσουν καλά". <br />Προσωπικά λυπάμαι αυτού του είδους τους ανθρώπους, μια και είναι σε όλοι τους τη ζωή ετερόφωτοι. Το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται, είναι η αποδοχή μιας ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ παρέας.<br />Αυτού του είδους οι χαρακτήρες, συναποτελούν τον πυρήνα τέτοιων εγχειρημάτων σε κάθε εποχή και κατάσταση. Τους λυπάμαι, γιατί σε όλη τους τη ζωή είναι και θα είναι υποχείρια της εκάστοτε παρέας. Το αντάλλαγμα που ζητούν, είναι η τυπική αποδοχή της "παρέας". Το τίμημα που πληρώνουν: Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ.<br />Φυσιολογικά, κάθε ενήλικο άτομο θα πρέπει να έχει αναπτύξει μηχανισμούς που θα του επιτρέπουν να ζει ισορροπημένα ακόμα και αν δεν ανήκει στην "μεγάλη" παρέα. Δυστυχώς, κάποιοι δεν έχουν αναπτύξει τέτοιους μηχανισμούς. Κρίμα.<br />Φυσικά, υπάρχουν και οι ενορχηστρωτές. Αυτοί, αντλούν τα όποια οφέλη μπορούν να προκύψουν από όλα αυτά. Περιττό να πω, ότι τέτοιοι άνθρωποι δεν εκπροσωπούν αρχές και πνευματικές αξίες. Εκπροσωπούν τον εαυτό τους, και τα συμφεροντάκια τους ( αρχικά μικρά, μετά μεγαλύτερα).<br />Οι πραγματικοί ιδεολόγοι συνδικαλιστές ( που υπηρετούν μόνο τον κλάδο έξω από παρεϊστικα κολπάκια), είναι ελάχιστοι. <br />Μετά, δεν είναι απορίας άξιον που ο κλάδος είναι ανύπαρκτος συνδικαλιστικά. <br />Δεν είναι απορίας άξιον το ότι ενώ δεχόμαστε γενικευμένη επίθεση, το συνδικαλιστικό μας όργανο κάνει 3 μήνες να ξυπνήσει στοιχειωδώς!<br />Τελικά, παρ' ότι όλη αυτή η συνδικαλιστική απραξία είναι αποτέλεσμα αυτών των πρακτικών ( σε μεγαλύτερα μέρη είναι χειρότερα πολλές φορές), κατά τη γνώμη μου έχει αξία η προσπάθεια έστω και αν αυτή συνοδευτεί από επιθέσεις του τύπου "είσαι φασίστας" ( στο κάτω- κάτω, αυτές οι αντιδράσεις είναι συνήθεις πρακτικές του παρελθόντος. Ακριβώς επειδή έχουν πολυχρησιμοποιηθεί κατά το παρελθόν, φθείρονται ολοένα και περισσότερο όσο συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται).<br />Προσωπικά, παρακολουθώ τον χώρο της Αριστεράς ( εννοώ και την κοινοβουλευτική αλλά και αρκετά άλλα γκρουπούσκουλα) εδώ και πολλά χρόνια ( άλλοτε από κοντά, και άλλοτε από μακριά). Γνωρίζω πολύ καλά τις πρακτικές που χρησιμοποιούνται. <br />Το τραγικό δεν είναι οι πρακτικές ( που είναι καταδικαστέες) όμως!<br />Είναι το γεγονός ότι πίσω από την άθλια και ανούσια συνθηματολογία, δεν κρύβεται τίποτα. Ποτέ και πουθενά δεν είναι δυνατόν να παραχθεί προβληματισμός, σκέψη και συμπέρασμα!<br />Όλα ξεκινούν ως γκρίνια, και τελειώνουν ως συνθηματολογία. <br />Δηλαδή, μιλάμε για ΧΑΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ( μια και ποτέ δεν βγαίνει κάποιο συμπέρασμα συμβατό με την κοινή λογική - Η ΕΞΑΓΩΓΗ ΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΠΟΥ, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΠΕΤΑΙ!).<br />Ένα μόνο έχω να πω: ΚΡΙΜΑ-ΚΡΙΜΑ-ΚΡΙΜΑ, γιατί ή "αναναεωτική αριστερά" ( με την ιστορική σημασία του όρου), έχει αξιολογότατους ανθρώπους που και αξίες φέρουν, και πνευματικοί άνθρωποι είναι. Ποτέ όμως, δεν ακούστηκε η φωνή τους!<br />Λες και όλοι είναι συνεννοημένοι εκεί μέσα, ότι θα αναδεικνύουν μόνο μέτριους προς τα κάτω ανθρώπους, "θάβοντας" οτιδήποτε αξιόλογο θα μπορούσαν να αναδείξουν.<br />Αυτή η τραγική "παράδοση" που έχει διαμορφωθεί εντός αριστεράς, αποτελεί και την ασφαλέστερη εξήγηση για το διαχρονικό της χάλι!<br /><br />Π.Κ.PANAGIOTIShttps://www.blogger.com/profile/01881593271933510825noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2445784880067852286.post-85610157866786067612010-02-17T00:05:54.463+02:002010-02-17T00:05:54.463+02:00Eδώ και 20 χρόνια, το "κόλπο" είναι το ε...Eδώ και 20 χρόνια, το "κόλπο" είναι το εξής:<br />Πολλές μεταθέσεις σε ανύπαρκτα ( δηλαδή τεχνητώς δημιουργούμενα) ως επί το πλείστον κενά.<br />Αυτό, για να φαίνεται προς τους εκπαιδευτικούς, ότι είναι υψηλό το ποσοστό ικανοποίησης των αιτήσεων μετάθεσης.<br />Αυτό, αφορά κυρίως τα αστικά κέντρα, αλλά και περιφέρειες ( π.χ. κάποιοι ζητούν μετάθεση για ΑΓ. Ευστράτιο ή Ψαρά, ΚΑΙ ΕΝΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΝΟ ΕΚΕΙ- μια και τα κενά καλύπτονται ΠΑΝΤΑ με δυσπρόσιτους νεοδιόριστους οι οποίοι δεν φεύγουν- ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ).<br />ΚΑΤΟΠΙΝ<br />Πολλές αποσπάσεις σε φορείς ( κεντρική υπηρεσία και διευθύσεις). Φυσικά, ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ( που θα έκαναν καλύτερα την δουλειά μια και δεν θα άλλαζαν κάθε τόσο όπως γίνεται με τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς), ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΣΠΟΥΝ ΕΚΕΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΧΑΡΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΦΑΣΗ:<br />Η ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΦΑΣΗ:<br />Διορισμοί στα κενά που τεχμιέντως δημιουργήθηκαν με τις δύο παραπάνω μεθοδολογίες.<br />ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ<br />Επειδή όλα αυτά γίνονται για το "Φαίνεσθαι", αλλά και για την εξυπηρέτηση των αναγκών του εκπαιδευτικού ( ΟΧΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΟΧΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ), τελικά εμφανίζεται το τραγικό φαινόμενο: Τεράστιο πλήθος καθηγητών που είναι διορισμένοι συνολικά, ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ!!!<br />Συγκεκριμένα, αλλού δεν έχουμε τι να τους κάνουμε τους καθηγητές, και αλλού έχουμε κενά.<br />Η απάντηση των πολιτικών όποτε αλλάζει το κόμμα που κυβερνά:<br />Καταγγέλλει τους προηγούμενους ( στην εν λόγω περίπτωση αυτό καταντά ακόμα πιο γελοίο μια και ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ), και κατόπιν στοχοποιεί τον κλάδο των εκπαιδευτικών, εμφανίζοντάς τους ως "πονηρά στοιχεία" που αντιπαθούν -λέει- την τάξη, και προσπαθούν να την αποφύγουν ( η ΟΛΜΕ ΕΚΑΝΕ 2,5 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕ ΕΞ' ΑΡΧΗΣ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ).<br />Κλείνοντας, θα θέσω ένα ερώτημα:<br />Αν μια χρονιά υπάρχουν πολλά κενά σε σχολεία, πρέπει να κάνουμε αποσπάσεις εκπαιδευτικών στη βουλή, ή πρέπει να το αποφύγουμε αποσπώντας εκεί ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ??<br />Επιπλέον, αν μας περισσεύουν κάποιοι από τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς, πρέπει ή δεν πρέπει να τους στείλουμε πίσω στη θέση τους, καλύπτοντας τα κενά, και λέγοντας ολίγα λόγια?<br />Μήπως όμως λέμε πολλά λόγια για άλλους λόγους?<br />ΠΑΝΤΩΣ<br />Όλοι οι εκπαιδευτικοί , πρέπει να ξέρουν ότι όποιος δεν αντιδρά όταν χρησιμοποιούνται μεμονωμένες ομάδες για την στοχοποίηση ενός ολόκληρου κλάδου, πρέπει να προετοιμάζεται για την στιγμή που θα βρεθεί και αυτός στην ομάδα-στόχο. <br />Και τότε, θα είναι μόνος του.PANAGIOTIShttps://www.blogger.com/profile/01881593271933510825noreply@blogger.com