Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010
Μαθήτρια στα Χανιά υβρίζει τη Δ/ντρια μέσω του facebook και αποβάλλεται
Πάλι τα ίδια! Πριν ακόμη ακούσουμε καλά-καλά για το περιστατικό με τη μαθήτρια και το facebook στα Χανιά, εμφανίζεται κάποιος Κλέαρχος Τσαουσίδης, αρθρογράφος στην Αυγή, και αρχίζει η μπουρδολογία: Μιλάει για "εκπαιδευτική κρεατομηχανή", αυθαίρετα θεωρεί τη Διευθύντρια λόγω ηλικίας (!!!) παιδαγωγικά ελλειμματική και πολλά άλλα, τόσα που σας προτείνω να διαβάσετε όλο το απίστευτο -για να μην γίνω χυδαίος- άρθρο.
Στο άρθρο αυτό ουσιαστικά παρουσιάζεται όλη η "προοδευτική" ιδεολογία του Σύριζα (συνασπισμού, συνιστώσες κλπ) για την εκπαίδευση: Ο μαθητής έχει πάντα δίκιο ότι και να πράξει, τον αγκαλιάζουμε, τον χαϊδεύουμε γιατί -λέω εγώ- είναι ο μοναδικός, λόγω ηλικίας, που μπορεί να "τσιμπήσει" από το χάιδεμα και να γίνει στο μέλλον ψηφοφόρος μας. Το ίδιο έργο είδαμε και στα "Δεκεμβριανά", όπως αρέσκονται να αποκαλούν, αλλά το βλέπουμε και καθημερινά στα σχολειά μας.
Ο συνεπής κι υπεύθυνος εκπαιδευτικός είναι σήμερα το θύμα. Από τη μια οι ανύπαρκτες υποδομές και από την άλλη η περιρρέουσα ατμόσφαιρα που του δένει τα χέρια. Φοβάται να ασκήσει τα παιδαγωγικά του καθήκοντα (γιατί, ναι, κ. Τσαουσίδη η τιμωρία όταν η συμπεριφορά παρεκκλίνει ΕΙΝΑΙ παιδαγωγικό καθήκον) γιατί μετά θα βρει το μπελά του από "Τσαουσίδηδες", γονείς, μαθητές κλπ.
Όλα αυτά υπέρ ποίου λειτουργούν; Μα φυσικά της ιδιωτικής εκπαίδευσης! Όλοι αυτοί οι αριστερο-Συριζαίοι που υποτίθεται ότι κόπτονται για τη Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση ουσιαστικά ρίχνουν νερό στο μύλο της Ιδιωτικής. Παλαιότερα στα Ιδιωτικά Σχολεία φοιτούσαν οι "κουμπούρες" γόνοι των πλουσίων μπας και πάρουν το απολυτήριο και μετά αναλάβουν τη δουλειά του μπαμπά. Στις μέρες μας η Ιδιωτική Εκπαίδευση αποτελεί ανάγκη, διότι το σχολείο είναι όπως θα έπρεπε να είναι: Με υποδομές, κανόνες και εκπαιδευτικούς που ασκούν με συνέπεια το λειτούργημά τους. Οι "προοδευτικοί" τύπου Τσαουσίδη δεν έφεραν την πρόοδο στα δημόσια σχολεία, αλλά την καταστροφή. Μια απλή σύγκριση του Δημόσιου σχολείου της δεκαετίας του '80 με το σχολείο του 2010 είναι μακράν υπέρ του πρώτου, σε σημείο να υποστηρίζουμε ότι η αληθινή πρόοδος για την εκπαίδευση είναι πλέον η Οπισθοδρόμηση!
Η περίπτωση του κ. Τσαουσίδη είναι βέβαια ακραία. Το άρθρο του "ακυρώνεται" από την επιστολή των εκπαιδευτικών του σχολείου των Χανίων, αλλά πολύ περισσότερο από τη θέση που πήρε στο θέμα η τοπική ΕΛΜΕ Χανίων (εδώ κι οι δύο επιστολές), που αν δεν κάνω λάθος, είναι ομοϊδεάτες του αρθρογράφου.
Το θέμα, αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, είναι ότι το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο. Η κατάσταση χειροτερεύει και κανείς δεν μπορεί να διακρίνει πως θα βγει η Δημόσια Εκπαίδευση από το τέλμα. Απ' ότι φαίνεται και 15% για την Παιδεία να διατεθεί η σήψη στη νοοτροπία μεγάλης μερίδας των εμπλεκομένων είναι τόσο βαθιά που τα χρήματα κι οι υποδομές δεν θα φέρουν βελτίωση.
Πιστεύω ότι ό σύλλογος διδασκόντων σώστα αποφάσισε την αλλαγή περιβάλλοντος της 14χρονης μαθήτριας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί όταν αποφάσιζε είχε όλα τα δεδομένα.
Και την ποιότητα της "14χρονης" και την ποιότητα της "Διευθύντριας" και ορθώς παιδαγωγικά σκεπτόμενοι αποφάσισαν δημιουργήσουν απόσταση ασφαλείας από ένα 14χρονο.
Φυσικά αυτό σκεπτικό δεν θα το δεις σε καμιά απόφαση γραμμένο.
Πολύ αμφιβάλω αν στο Αμερικάνικο Κολέγιο ή στου Κωστέα Γείτονα που στέλνουν τα παιδιά τους οι διάφοροι δήθεν "προοδευτικοί" θα ανεχόντουσαν παρόμοια....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην δεκαετία του 60 το Δημόσιο Σχολείο ήταν πανίσχυρο. Οι μαθητές του σάρωναν το βραβεία της Μαθηματικής Εταιρείας και περνούσαν στα Πανεπιστήμια με το σπαθί τους. Τα ιδιωτικά, Λύκειο Μακρή, σχολή Μωραΐτη, Μαρούδα, Λαζαροπούλου, Τυχόπουλου ήταν το καταφύγιο των ανικάνων και των ηλιθίων που έπρεπε να δώσουν απολυτήριες εξετάσεις ώστε τα απολυτήρια τους να είναι ισότιμα των απολυτηρίων του Δημοσίου. Όσον αφορά το Αμερικάνικο Κολέγιο Αθηνών, από ότι μου λένε οι παλαιότεροι, απλά ξέρανε ότι υπάρχει. Το μόνο που ζήλευαν ήταν το γήπεδο μπάσκετ με το παρκέ που όμως δεν το έσωζε από την ομάδα του 10ου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παιδοκολακεία είναι η χειρότερη υπηρεσία που έχουμε να προσφέρουμε στα παιδιά μας σήμερα, δυστυχώς όμως είναι βασικό συστατικό της "αριστερίστικης" -ας μου επιτραπεί ο καταχρηστικός όρος- παιδαγωγικής νοοτροπίας, και φυσικά κυρίαρχη κατάσταση στα σχολεία σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αυτό δεν διορθωθεί, το δημόσιο σχολείο δεν θα δει άσπρη μέρα.
Η εμπειρία εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια θα με δικαιώσει νομίζω.
Επίσης πρέπει κάποτε τα παιδιά μας να εισέλθουν με ευθύνη στην "ψηφιακή εποχή".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο διαδίκτυο είναι ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΩΡΟΣ εκ φύσεως, αλλά οι μικροί χρήστες του facebook δείχνουν να μην το έχουν συνειδητοποιήσει.
Σε παρόμοια περίπτωση στις ΗΠΑ μια μαθήτρια που
ΑπάντησηΔιαγραφήείχε αναρτήσει αρνητικά σχόλια για μια καθηγητριά της, αθωώθηκε από το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο και ανάγκασε το δντη του σχολελιου, όπου την είχε αποβάλλεινα τη δεχθεί στην τάξη και να τις ζητήσει συγγνώμη. Το δικαστήριο δέχθηκε πως η μαθήτρια δεν χρησιμοποίησε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς (μόνο αρνητικούς) και είχε το δικαίωμα στην ελευθερία της έκφρασης.
πηγή: CNN
@mctsou
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά!
@ακρίτα
Παιδοκολακεία. Εξαιρετικός όρος! Περιγράφει με ακρίβεια αυτό που γίνεται. Σ'ευχαριστώ και να ξέρεις ότι θα το χρησιμοποιώ συχνά...
@ginorto
E, και;
Η προσπάθεια υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης της χώρας, έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια, και δυστυχώς υποστηρίζεται από σημαντική μερίδα εκπαιδευτικών, οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν ότι πριονίζουν το κλαδί πάνω στο οποίο κάθονται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζουν ότι η χαλάρωση και το κλίμα διάλυσης, θα διευκολύνει με κάποιον μαγικό τρόπο την δουλειά τους.
Είναι ξεκάθαρο ότι η κατρακύλα πρέπει να σταματήσει.
Αυτά που πρέπει να αλλάξουν είναι πολλά.
Αυτό που με ανησυχεί, είναι ότι δεν βλέπω κοινωνική αντίδραση απέναντι στα φαινόμενα αυτά. Δυστυχώς, ο απλός κόσμος που είναι και αυτός που θα χάσει ( και χάνει ) περισσότερο από όλους από την απαξίωση αυτού του θεσμού, θεωρεί ότι το εν λόγω φαινόμενο δεν τον αφορά.
Κρίμα.
Σχετικά με το εν λόγω περιστατικό, δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες. Προσωπικά, πρώτα θα μιλούσα με την μαθήτρια, και μετά με τους γονείς της ( αφού το συζητούσα με τον σύλλογο). Δεν μπορώ να κρίνω την απόφαση του συλλόγου.
Η βιασύνη του εν λόγω πολιτικού χώρου ( ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΝΟΘΥΛΛΕΥΜΑ ΠΟΛΛΩΝ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΜΕΝΩΝ ΤΑΣΕΩΝ), μου προκαλεί αλγηνή εντύπωση (δεν με εκπλήσσει φυσικά). Εκεί μέσα, η μετριότητα και η ανοησία επικρατούν συχνότατα ( αν και φοβούμαι ότι το αυτό συμβαίνει παντού σε ολόκληρη την χώρα και για κάθε ζήτημα, απλά ο καθείς ντύνει με το δικό του ψευτο-ιδεολογικό περίβλημα την ανοησία του, και την σερβίρει προς τα έξω ως απαύγασμα σοφίας και βαθιάς σκέψης).
Η γενικόλογη ανακοίνωση του Υπουργείου, δεν βοηθά καθόλου στην ψύχραιμη προσέγγιση του ζητήματος ( αν και σωστότατα θυμίζει ότι πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψιν όλα τα παιδαγωγικά κριτήρια που στόχο τους και επίκεντρό τους έχουν τον μαθητή - χωρίς όμως να τον "εθίζουμε" με τις ενέργειές μας στην ατιμωρησία και την αυθαιρεσία).
Από τότε που πρωτοάκουσα για το ζήτημα αυτό , "κάτι μου βρωμούσε". Γρήγορα κατάλαβα ότι πρόκειται για την γνωστή "μπαρουφολογία", που στη χώρα μας απολαμβάνει ένα καθεστώς ιδιότυπου ασύλου ( εξαιτίας των επικρατούντων ιδεοληψιών και μόνον, και ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΠΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ).
Το μόνο που υποψιάζομαι ( και μάλλον είναι βάσιμο), είναι ότι ορισμένα ιδιωτικά συμφέροντα, προσπαθούν να επιτείνουν την κατάσταση διάλυσης που επικρατεί ( και η οποία πάντως, ΔΕΝ σημιουργείται από αυτούς, αλλά από την ιδεολογική σύγχυση της πλειοψηφίας των Ελλήνων).
Όπως διάβασα στο 2ο γράμμα του συνδέσμου, όπου δίνεις το ιστορικό της υπόθεσης (πύλη Α-Β), βάση της ΕΛΜΕ Χανίων ο Πρόεδρος παραιτήθηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Προς ginorto: όπως λες κι εσύ, έτσι πιστευω κι εγώ ότι όταν το περιεχόμενο δεν είναι προσβλητικό, απλά αντίθετο μιας "παγιωμένης" κατάστασης τότε δεν μπορεί να στοιχειοθτεηθεί κατηγορία, στο πλαίσιο μιας δημοκρατικής ελευθερίας που πρέπει να έχουν όλοι (και οι μαθητές). Όταν, όμως, το περιεχόμενο είναι εκτός ορίων, άσχετα με το μέσο που χρησιμοποιηθήκε (ντερνετ, ραδιόφωνο, κινητό κτλ) τότε πρέπει να υπάρξουν επιπτώσεις αλλιώς δεν θα λειτουργήσει σωστά η ελευθερία και θα μετατραπέι σε ασυδοσία την οποία με την πρώτη ευκαιρία ο μαθητής θα επαναλάβει μιας και "έμαθε" ότι δεν κάνει "κακό" με αυτό τον τρόπο... Αυτό θα τον μετατρέψει σε "κακό" πολίτη και θα λειτουργεί εις βάρος των υπολοίπων στον κοινωνικό ιστό που πλέκουμε όλοι μας.
- προς Παναγιώτη: σύγχυση υπάρχει διάχυτη... όντως! Αλλά, τι να πρωτοπιστεψει κανείς με τόσα που ακούει καθώς και τον τρόπο που του τα "προσφέρουν";
Λύση: ενεργοποίηση κριτικής σκέψης μέσω Συμμετοχής στα Κοινά (πχ. Συνδικαλιστικά) δρώμενα του πολυπαθή τόπου μας.