Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Ο Πρωθυπουργός μας ήρθε στη Λήμνο...

...μαζί με την Υπουργό μας και τους λοιπούς παρατρεχάμενους.

Για μια ακόμη φορά σκόρπισε άφθονο γέλιο, σε όσους τυχερούς τον παρακολούθησαν ζωντανά από το σχολικό δίκτυο sch.gr.

Και τι δεν είπε:
-Οι μαθητές να βοηθούν τους καθηγητές τους με τις νέες τεχνολογίες
-Ότι κατέβασε από το Ίντερνετ ένα βιβλίο σχετικό με την οικονομική κρίση και το διάβαζε για να μορφωθεί και να βγάλει τη χώρα από αυτήν
-τους έδειξε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο, λες και μπορούν οι μαθητές να το αγοράσουν ή λες και μπορεί το σχολείο να τους το παράσχει ή τέλος-τέλος λες και το πρόβλημα της Παιδείας να είναι η έλλειψη σε be-books! Και όλα αυτά τη στιγμή που καταργείται η Πληροφορική στο Λύκειο!!!!!!!! (εδώ κι εδώ)

Καλά, για πόσο θα τους ανεχόμαστε ακόμη; Μας έχουν πάρει χαμπάρι ότι είμαστε χαχόλοι (ναι, είμαστε αναγνώστη μου, μην πω βόδια) και δεν αντιδρούμε και δοκιμάζουν συνεχώς τα όριά μας βάζοντας όλο και ψηλότερα τον πήχυ!

Γενικά, η ανοησία πήγε σύννεφο. Θα χρειαζόμουν 100 σελίδες για να γράψω ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα της Παιδείας και πόσο επικοινωνιακή και ανόητη ήταν αυτή η εκδήλωση. Αντ' εμού σας παραθέτω την άποψη των συναδέλφων του ιστολογίου "Με άποψη" όπου μπορείτε να απολαύσετε και τα ξεκαρδιστικά βίντεο...

Ψηφιακές “φούσκες” για το “νέο” σχολείο

Σήμερα (8 Οκτωβρίου) το μεσημέρι έγινε  παρουσίαση της ψηφιακής διάστασης του Νέου Σχολείου στις εγκαταστάσεις των ΓΕΛ – ΕΠΑΛ Μούδρου στη Λήμνο. Παρόντες ήταν η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, και ο Πρωθυπουργός, Γ. Α. Παπανδρέου.

Δείτε δυο μικρά αποσπάσματα από αυτή την παρουσίαση. Μπορείτε να εντοπίσετε πόσες “φούσκες” και μάλιστα ψηφιακές υπάρχουν στο “νέο” σχολείο;
Δείτε τα λοιπόν:
(Η ζωντανή μετάδοση έγινε από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, εδώ: http://vod.sch.gr/video/iptv/646)
Για το τι είναι το ψηφιακό σχολείο δείτε το video:

힏 ត垕- 矠ដ⦆ត垕 [www.keepvid.com]
Ανέβηκε από fotnak. - Οι πιο φρέσκες video-ειδήσεις.

Σχόλια:
1) Τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών είναι σχεδιασμένα εδώ και πολλά χρόνια, κάτι που δεν επιτρέπει την χρήση της τεχνολογίας στα περισσότερα μαθήματα (έλλειψη καθηγητών, αιθουσών, υποδομών).
2) Οι επιμορφώσεις των καθηγητών είναι μηδαμινές έως και ανύπαρκτες.
3) Πέρυσι που ξεκίνησαν οι ψηφιακές τάξεις με τα laptops που μοιράστηκαν σε μαθητές και καθηγητές, γνωρίζετε πόσοι καθηγητές τα χρησιμοποίησαν και πόσες τάξεις λειτούργησαν πραγματικά; Στο σχολείο μου, μόνο ένας στους επτά καθηγητές έκαναν μάθημα στις ψηφιακές τάξεις! Οι υπόλοιποι … απλά κράτησαν τα laptops για … προσωπική χρήση !! Οι περισσότεροι δε μαθητές φέτος δεν τα έχουν γιατί είτε δεν λειτουργούν είτε γιατί τα χάλασαν.
4) Ο αριθμός μαθητών σε κάθε τμήμα είναι μεγάλος (από φέτος αυξήθηκε περισσότερο) και κατά συνέπεια η χρήση υπολογιστών για τα μαθήματα είναι αδύνατη. Σε αντίθεση, το μάθημα της πληροφορικής γίνεται με τους μισούς (10-12 το πολύ) μαθητές.
5) Οι περισσότερες τάξεις ΔΕΝ έχουν υποδομή για να μετατραπούν σε αίθουσες με υπολογιστές ή laptops (πρίζες, ασύρματο internet …) τη στιγμή που κάθε σχολείο έχει ένα εργαστήριο πληροφορικής και είναι ήδη παλιάς τεχνολογίας. Τις περισσότερες φορές μάλιστα είναι απομακρυσμένο από το υπόλοιπο σχολείο (στον τελευταίο όροφο)
6) Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ (Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών) που υποστηρίζουν τη λειτουργία των εργαστηρίων πληροφορικής είναι ήδη με επιβαρυμένα καθήκοντα (λόγω της παλαιότητας των εργαστηρίων πληροφορικής) και με την βοήθειά τους στην γραμματειακή υποστήριξη (eschool) που ΑΠΑΙΤΗΣΕ το Υπ. Παιδείας από πέρυσι. Μάλιστα φέτος τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν να ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ αλλά παρατάθηκε η λειτουργία τους για ένα ακόμη χρόνο.
7) Οι εξαγγελίες του υπουργείου παιδείας για την υποβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής (στο Λύκειο) δεν συμβαδίζει με όσα ακούσαμε στα παραπάνω video.
8) Το υπουργείο παιδείας ΑΠΑΙΤΗΣΕ από πέρυσι την γραμματειακή υποστήριξη κάθε σχολικής μονάδας, όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) με την λειτουργία του προγράμματος eschool, το οποίο απαιτεί ΠΟΛΛΕΣ ώρες καθημερινής χρήσης ΧΩΡΙΣ φυσικά να προβλέψει τη θέση γραμματέων στα σχολεία, με αποτέλεσμα να απασχολούνται κάποιοι από τους καθηγητές, συχνά ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΟΥΣ. Αναφέρομαι στο γεγονός ότι πολλοί καθηγητές (συχνά της Πληροφορικής) να απασχολούνται και μετά τη λήξη του σχολείου (μετά το μεσημέρι)
Ωραία λοιπόν όσα μας είπατε και “ονειρεύεστε” … Μήπως πρέπει να ξανασκεφτείτε το πώς θα τα υλοποιήσετε;
Αφού λεφτά ΔΕΝ έχετε … Πώς θα κάνετε “μεταρρυθμίσεις” και “ψηφιακά σχολεία”; Με “φούσκες”;
Αλλά ξέχασα…. “ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ” … όλα τα άλλα θα έρθουν μόνα τους.
Βάλτε περισσότερους μαθητές σε μισοδιαλυμένες τάξεις, δώστε τους και διαδραστικούς πίνακες των 2000 ευρώ (γιατί απορρίψατε τους φτηνότερους και μας “επιβάλλατε” τους ακριβότερους ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ) και αφήστε τους να κάνουν μαθήματα αυτομόρφωσης … με ωρομίσθιους, αναπληρωτές, με “επισκέπτες καθηγητές” (όπως έγινα κι εγώ φέτος).
Δεν ξέρετε ποιοι είναι “επισκέπτες καθηγητές” ;; Να φροντίσετε να μάθετε κ. Πρωθυπουργέ !!
Και κάτι ακόμα κ. Πρωθυπουργέ.
Ωραία τα είπατε στα παιδιά. Σας άκουγαν; Είχαν κάτι να σας ρωτήσουν;
Κάνατε και την “προπαγάνδα” σας περί … “οικονομικής κρίσης” … Σας πίστεψαν;

 

8 σχόλια:

  1. Πολλή πλάκα ἔχει τό βίντεο γιά τό ψηφιακό σχολεῖο. Ὄσοι μίλησαν, ὅλοι στήν κοσμάρα τους ἤταν.!!!!
    Ἐδῶ δέν ἔχουμε ἀκόμα ἐργαστήρια πληροφορικῆς, τό ψηφιακό σχολεῖο μάς μάρανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ!
    ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΟ, ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΞΙΝΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ ΣΕ ΛΙΓΟ.
    ΠΟΥ ΠΑΣ "ΓΙΩΡΓΑΚΗ" ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΝ ΚΑΙΡΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατάλαβα καλά; Ὁ ΓΑΠ μᾶς προτείνει ὡς πρότυπο τεχνολογίας τὴν... Νιγηρία;

    Τὶ ἄλλο θὰ ἀκούσομε, Θεέ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς και τον δεχθήκατε!Παρότι τάχει ολίγον έως πολύ χαμένα!!!...εξακολουθεί να διαβάζει απ έξω και (χωρίς σαρδάμ) τα γραμμένα που τον έχουν στο χαρτί που κουβαλάει στη τσέπη... αλλά ανάθεμά με αν καταλαβαίνει την ουσία και την σημασία των λεγομένων του που αποστηθίζει..σαν από μαθητικά σκονάκια,εν είδη "συγγραμμάτων"!..έχει νομίζω κάποια πρόοδο στα ελληνικά ο ΓΑΠ και είναι προς τιμήν του..θα τον χρειαστούν μελλοντικά ελπίζω!Το πόσοι τον φυλάγανε στη Λήμνο ΔΕΝ ξέρω... μόνον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Κλασσσικοπερίπτωση"
    Αρχικά είχαμε γράψει κάτι για αυτό το "πανηγύρι" με τους κίβδηλους και παραπλανητικούς συμβολισμούς, ωστόσο λίγο πρίν αναρτήσουμε το κείμενό μας , είδαμε στο e-mail την ενημέρωση απο τους φίλους "Εκπαιδευτικούς της Λήμνου" σχετικά με το ίδιο θέμα.
    Θεωρήσαμε λοιπόν, ότι δεν υπάρχουν καταλληλότεροι για να σχολιάσουν αυτήν την "είδηση" απο εκείνους οι οποίοι δίνουν καθημερινά τον αγώνα τους στα σχολεία που δεν έδειξε η τηλεόραση της κυβερνητικής ρεκλάμας.
    Αφήνουμε λοιπόν αυτούς τους ακρίτες εκπαιδευτικούς που διδάσκουν τα παιδιά μας τον αληθινό πατριωτισμό στις προκάτ και στις ετοιμόροπες αίθουσες να περιγράψουν το καραγκιοζιλίκι της Παπανδρεϊκής εικονικής πραγματικότητας και του "νέου πατριωτισμού".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μοναδικη περιπτωσις οι Ελληνες εκπαιδευτικοι. Εργαζονται ελαχιστες ωρες την εβδομαδα,7-8 μηνες ετησιως, αρνουμενοι να παραμεινουν στο χωρο εργασιας τις εργασιμες ωρες για τις οποιες αμειβονται, προφασιζομενοι κατ'οικον εργασια!!(ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ). Εχοντες γνωσιν της ανεπαρκειας και των ευθυνων τους για το καταντημα της παιδειας αρνουνται καθε αξιολογηση.

    ΚΑΠΟΤΕ ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επιτελους βρισκω κατι σχετικο με την επισκεψη του παπανδρεου στην Λημνο.Αν και μου προκαλει εντυπωση ο πραγματικος λογος για την επισκεψη του...Περα απο αυτα που ειδα απο τα 2 βιντεο που εχετε δωσει.

    Αληθεια για το θεατρο της Ηφαιστειας που λειτουργησε για πρωτη φορα μετα απο 2500 χρονια το καλοκαιρι πως και δεν κανατε ενα μικρο θεμα αντιστοιχο? Ειχε ερθει ο Σηφουνακης τοτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΆ!..ΕΞΑΡΤΆΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΛΑΜΒΆΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΕΓΓΊΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ... ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.. ΤΟ ΘΕΜΑ.. ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ Κ.Ο.Κ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΟΠΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα...Με ευπρέπεια όμως...