Θα τη μαζέψει επιτέλους κάποιος αυτή τη Δραγώνα;
ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΑΜΕΣΑ Η ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ.
Με μία απόφαση πρόκληση, προωθεί το πάγιο αίτημα της φασιστικής Τουρκίας για την προώθηση Τούρκων μετακλητών εκπαιδευτικών σε βάρος των ντόπιων μουσουλμάνων δασκάλων. Η μεθόδευση είναι τραγική και προκαλεί τις αρχές του ανθρωπισμού που χαρακτηρίζουν τον Ελληνικό πολιτισμό και θα έπρεπε να αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο του συστήματος διαπαιδαγώγησης ΟΛΩΝ των Ελλήνων.
Αυτή η ρατσιστική αυθαιρεσία παραπέμπει σε καθεστώτα τύπου Άπαρτχαιντ όπου οι πολίτες της ίδιας χώρας ελάμβαναν διαφορετική εκπαίδευση με κριτήριο “ποιότητας” το χρώμα τους. Έτσι λοιπόν, εάν εξυπηρετηθούν οι μεθοδεύσεις της Τουρκίας, οι Έλληνες Μουσουλμάνοι σε αντίθεση με τους Έλληνες Χριστιανούς ενδέχεται να απολαμβάνουν παιδεία με φασιστικό – σκοταδιστικό υπόβαθρο αφού στο εκπαιδευτικό σύστημα της Τουρκίας…
- Απαγορεύεται δια ροπάλου η διδασκαλία του Δαρβίνου και της θεωρίας της εξέλιξης.
- Παιδιά του δημοτικού υποχρεώνονται να βλέπουν ταινίες με φρικτό περιεχόμενο που απεικονίζουν θηριωδίες των Τούρκων (π.χ. γενοκτονία των Αρμενίων), μόνο που η Τουρκική προπαγάνδα αντιστρέφει την Εθνικότητα θυμάτων και δραστών! (υπόθεση Kaya)
- “Εκπαιδευτικοί” όπως ο AfşınEfkârlıoğlu. Γενικός Γραμματέας του ιδρύματος εκπαίδευσης και πολιτισμού, προτείνει ανοιχτά την ανάγνωση του βιβλίου του Αδόλφου Χίτλερ “Ο Αγών μου”!!
- 4,000 περιπτώσεις ρατσισμού και φασιστικών ιδεών έχουν καταγραφεί στα “εκπαιδευτικά” βιβλία της Τουρκικής επίσημης εκπαίδευσης!
Σε αυτό το μήκος κλίματος κινείται και η άμεση αντίδραση του Ευριπίδη Στυλιανίδη με επερώτηση του που κατέθεσε στη βουλή και έχει ως ακολούθως:
Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η του Ε. Στυλιανίδη
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ:
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
«ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΘ»
Με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας (95403/Ζ2 ΑΣ 999/30-07-2010), φέτος για πρώτη φορά στα 40 χρόνια λειτουργίας, της η Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης (ΕΠΑΘ) δεν θα δεχθεί πρωτοετείς σπουδαστές. Η περίεργη αυτή απόφαση πάρθηκε αιφνιδιαστικά, ενώ οι εξετάσεις είχαν ήδη προκηρυχθεί και οι περίπου 250 υποψήφιοι είχαν φτάσει στο τελικό στάδιο της προετοιμασίας τους. Παράλληλα, εντύπωση προκαλεί ότι δεν έχει γίνει καμία επίσημη ανακοίνωση από το Υπουργείο Παιδείας για το τι μέλλει γενέσθαι σε σχέση με την εκπαίδευση των δασκάλων της \, ενώ η απόφαση της Ειδικού Γραμματέα για τη ματαίωση των εξετάσεων αιτιολογείται από την ίδια: «λόγω της δεδομένης συγκυρίας».Εκτός από τους υποψηφίους, οι οποίοι με τις παλινωδίες της Κυβέρνησης ανατρέπεται ο οικογενειακός τους προγραμματισμός, για το θέμα έχει εκφράσει τις έντονες διαμαρτυρίες του και ο Σύλλογος Δασκάλων Αποφοίτων ΕΠΑΘ Ροδόπης-Έβρου.
Δεδομένης της τεράστιας σημασίας που έχει η ΕΠΑΘ για την μειονοτική εκπαίδευση,
Ε Ρ Ω Τ Α Τ Α Ι
η κ. Υπουργός
1. Προτίθεται το Υπουργείο να ανακαλέσει την απόφαση με την οποία αναστέλλονται οι εισαγωγικές εξετάσεις στην ΕΠΑΘ;2. Για ποιο λόγο το Υπουργείο προχώρησε στην απόφαση αυτή; Τι σημαίνει «λόγω της δεδομένης συγκυρίας» που επικαλείται η κ. Ειδικός Γραμματέας; Δεν γνωρίζει το Υπουργείο Παιδείας ότι είναι πάγια απαίτηση της τούρκικης πλευράς η κατάργηση της ΕΠΑΘ ώστε να αναβαθμιστεί ο ρόλος των Τούρκων μετακλητών εκπαιδευτικών σε βάρος των ντόπιων μουσουλμάνων δασκάλων και της ποιότητας της δίγλωσσης εκπαίδευσης που αυτοί παρέχουν;
3. Η Κυβέρνηση της Ν.Δ. σχεδίαζε την αναβάθμιση και την μετεξέλιξη της ΕΠΑΘ εναρμονίζοντας την στο Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς όμως να εξουδετερώνει το χρήσιμο ιδιαίτερο χαρακτήρα της ως Ακαδημία εξειδικευμένη στη δίγλωσση εκπαίδευση. Πως προτίθεται η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να αντιμετωπίσει το θέμα και γιατί δεν ξεκαθαρίζει εξ’ αρχής τις προθέσεις του;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου