Το παρόν ιστολόγιο δημιουργήθηκε από εκπαιδευτικούς που υπηρετούν ή υπηρέτησαν στη Λήμνο και ασχολείται με θέματα που αφορούν στην Ελληνική Παιδεία κι εκπαίδευση, στην πολιτική, αλλά και με ό,τι θεωρηθεί επίκαιρο ή ενδιαφέρον. Αναδημοσίευση των πιο ενδιαφερόντων θεμάτων (κατά τους συγγραφείς) της Ελληνικής και ξένης blogόσφαιρας.
Οι απόψεις στα άρθρα που αναδημοσιεύονται εκφράζουν τους συγγραφείς τους κι όχι το ιστολόγιο.
Επικοινωνήστε ελεύθερα στο Magistri.Limnou@gmail.com

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Ένα σχόλιο που αξίζει να γίνει ανάρτηση...

Ο Παναγιώτης προφανώς είναι συνάδελφος. Και ξέρει...Το σχόλιό του στην προηγούμενη ανάρτηση περιγράφει ρεαλιστικά την κατάσταση στην εκπαίδευση... Και το αναδημοσιεύουμε... με κάποιες δικές μας επισημάνσεις. Τα παχιά, μεγάλα λόγια στο "Ελλαδιστάν" είναι για τα μάτια του κόσμου.

"Eδώ και 20 χρόνια, το "κόλπο" είναι το εξής: Πολλές μεταθέσεις σε ανύπαρκτα (δηλαδή τεχνητώς δημιουργούμενα) ως επί το πλείστον κενά. Αυτό, για να φαίνεται προς τους εκπαιδευτικούς, ότι είναι υψηλό το ποσοστό ικανοποίησης των αιτήσεων μετάθεσης. Αυτό, αφορά κυρίως τα αστικά κέντρα, αλλά και περιφέρειες (π.χ. κάποιοι ζητούν μετάθεση για Αγ. Ευστράτιο ή Ψαρά, ΚΑΙ ΕΝΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΝΟ ΕΚΕΙ- μια και τα κενά καλύπτονται ΠΑΝΤΑ με δυσπρόσιτους νεοδιόριστους οι οποίοι δεν φεύγουν- ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ).

ΚΑΤΟΠΙΝ Πολλές αποσπάσεις σε φορείς (κεντρική υπηρεσία και διευθύνσεις). Φυσικά, ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ (που θα έκαναν καλύτερα την δουλειά μια και δεν θα άλλαζαν κάθε τόσο όπως γίνεται με τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς), ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΣΠΟΥΝ ΕΚΕΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΧΑΡΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΦΑΣΗ...

Η ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΦΑΣΗ: Διορισμοί στα κενά που τεχνηέντως δημιουργήθηκαν με τις δύο παραπάνω μεθοδολογίες.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
: Επειδή όλα αυτά γίνονται για το "Φαίνεσθαι", αλλά και για την εξυπηρέτηση των αναγκών του εκπαιδευτικού (ΟΧΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΟΧΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ), τελικά εμφανίζεται το τραγικό φαινόμενο: Τεράστιο πλήθος καθηγητών που είναι διορισμένοι συνολικά, ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ!!!
Συγκεκριμένα, αλλού δεν έχουμε τι να τους κάνουμε τους καθηγητές, και αλλού έχουμε κενά.

Η απάντηση των πολιτικών όποτε αλλάζει το κόμμα που κυβερνά: Καταγγέλλει τους προηγούμενους (στην εν λόγω περίπτωση αυτό καταντά ακόμα πιο γελοίο μια και ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ), και κατόπιν στοχοποιεί τον κλάδο των εκπαιδευτικών, εμφανίζοντάς τους ως "πονηρά στοιχεία" που αντιπαθούν -λέει- την τάξη, και προσπαθούν να την αποφύγουνΟΛΜΕ ΕΚΑΝΕ 2,5 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕ ΕΞ' ΑΡΧΗΣ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ).

Κλείνοντας, θα θέσω ένα ερώτημα: Αν μια χρονιά υπάρχουν πολλά κενά σε σχολεία, πρέπει να κάνουμε αποσπάσεις εκπαιδευτικών στη βουλή, ή πρέπει να το αποφύγουμε αποσπώντας εκεί ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ?? Επιπλέον, αν μας περισσεύουν κάποιοι από τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς, πρέπει ή δεν πρέπει να τους στείλουμε πίσω στη θέση τους, καλύπτοντας τα κενά, και λέγοντας ολίγα λόγια? Μήπως όμως λέμε πολλά λόγια για άλλους λόγους?
ΠΑΝΤΩΣ Όλοι οι εκπαιδευτικοί, πρέπει να ξέρουν ότι όποιος δεν αντιδρά όταν χρησιμοποιούνται μεμονωμένες ομάδες για την στοχοποίηση ενός ολόκληρου κλάδου, πρέπει να προετοιμάζεται για την στιγμή που θα βρεθεί και αυτός στην ομάδα-στόχο. Και τότε, θα είναι μόνος του."

1 σχόλιο:

Mikelb είπε...

Στο πλαίσιο του γράμματος που στείλαμε ως ΣΔ Συκιάς Χαλκιδικής (βλ. προηγούμενη ανάρτηση) με θέμα τη Δίκαιη Μοριοδότηση των Αποσπασμένων Εκπαιδευτικών, η τοπική συνδικαλιστική οργάνωση θα βοηθήσει στέλνοντας ένα γράμμα προς υπογραφή από καθηγητές στις εντός Χαλκιδικής σχολικές μονάδες. Μάλιστα, θα προσθέσει στο αίτημα μας την εξής πρόταση: - να μην αναπληρώνονται τα (δήθεν) κενά των καθηγητών που είναι σε διάθεση όταν αυτοί φεύγουν από ένα μέρος με υψηλά μόρια, παρά μόνο όταν υπάρχει οργανικό κενό ή αποδειχθεί η ανάγκη ύπαρξης κι άλλου προς τοποθέτηση (είτε από διορισμό είτε από μετάθεση). Έτσι, ελπίζουμε ότι θα σταματήσει αυτή η κοροϊδία της άδικης μοριοδότησης.