Το παρόν ιστολόγιο δημιουργήθηκε από εκπαιδευτικούς που υπηρετούν ή υπηρέτησαν στη Λήμνο και ασχολείται με θέματα που αφορούν στην Ελληνική Παιδεία κι εκπαίδευση, στην πολιτική, αλλά και με ό,τι θεωρηθεί επίκαιρο ή ενδιαφέρον. Αναδημοσίευση των πιο ενδιαφερόντων θεμάτων (κατά τους συγγραφείς) της Ελληνικής και ξένης blogόσφαιρας.
Οι απόψεις στα άρθρα που αναδημοσιεύονται εκφράζουν τους συγγραφείς τους κι όχι το ιστολόγιο.
Επικοινωνήστε ελεύθερα στο Magistri.Limnou@gmail.com

Σάββατο, 27 Μαρτίου 2010

Απορίες...

...του συναδέλφου Παναγιώτη

Εδώ και κάποια χρόνια, μου έχουν δημιουργηθεί κάποιες απορίες τις οποίες μοιράζομαι με εσάς ( για να σας πω την αλήθεια, νομίζω ότι δεν είναι ακριβώς δικές μου απορίες, αλλά απορίες της Ελληνικής κοινωνίας):
1) Γιατί δεν εφαρμόσαμε "μέτρα Μητσοτάκη" 20 χρόνια πριν, ώστε να μην "φτάσουμε στον γκρεμό" τώρα ( αφού έτσι και αλλιώς, σε αυτά καταλήξαμε για να σωθούμε. Μόνο που τώρα, τα κάνουμε "με την ψυχή στο στόμα").

2) Ποιος κέρδισε από την καθυστέρηση των 20 αυτών ετών?

3) Γιατί είναι προσβολή για τους Έλληνες το να πει κάποιος ότι δεν θέλει να μας δανείζει πια χωρίς όρους όπως έκανε έως τώρα? ( εδώ καλό είναι να πούμε ότι ο πιστωτής κόβει την πίστωση "όποτε γουστάρει", με σκοπό να "σε έχει στο χέρι")

4) Γιατί λαοί με καταγωγή και χαρακτηριστικά ¨Ούννων", έχουν ξεπεράσει σε επιστήμη, έρευνα, τεχνολογία, θεσμούς, αποτελεσματικότητα την "ευγενή φυλή" των νεοελλήνων?

5) Είναι το πεζοδρόμιο της Πανεπιστημίου άσυλο? Και αν καταλήξουμε -κάποτε - σε συμπέρασμα γύρω από αυτό το ζήτημα ( ύστερα από μακροσκελέστατες διεργασίες φυσικά), το ερώτημα επαναλαμβάνεται για χιλιάδες άλλες "γωνίτσες" ( Οι οποίες φυσικά, θα οδηγήσουν σε νέες μακροσκελείς ζυμώσεις που δύσκολα θα οδηγήσουν σε συμπέρασμα).

6) Γιατί οι "Ούννοι" έχουν λύσει ζητήματα όπως αυτό που θέτω στο ερώτημα 6, και η "ευγενής φυλή" των νεοελλήνων "ζορίζεται" τόσο πολύ στο να τις απαντήσει?
7) Γιατί η Ελλάδα έχει τόσους πολλούς εκπαιδευτικούς διορισμένους? ( Ψελλίζονται κάτι δικαιολογίες για το ότι -λέει- έχουμε πολλά νησιά, αλλά αυτό δεν αποτελεί απάντηση, μια και δεν δικαιολογεί παρά έναν μικρό αριθμό επιπλέον καθηγητών. Δεν δικαιολογεί όμως το να έχουμε περίπου τους διπλάσιους από αυτούς που πρέπει - με βάση π.χ. την Φινλανδία).

8) Γιατί πέρυσι ήταν κακό που δεν πήραμε αύξηση ( παρά μόνο 350 Ευρώ αν θυμάμαι καλά), και ήταν απαραίτητο να διαμαρτυρηθούμε ζητώντας αύξηση , ενώ τώρα είναι - λέει- πατριωτικό καθήκον μας να αποδεχθούμε μία ΚΑΘΑΡΗ μείωση μισθού?
Εάν πέρυσι παίρναμε αύξηση, δεν θα οδηγούμασταν με ταχύτερους ρυθμούς στον γκρεμό? Ήταν πατριωτικό λοιπόν να ζητάμε αύξηση? ( ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ).
Πως και γιατί αυτό που πέρυσι ήταν "δεξιά πολιτική", μετατράπηκε ( παίρνοντας χειρότερη μορφή μάλιστα) σε πατριωτικό καθήκον?

ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΔΩΣΩ:
Πρόκειται για προπαγάνδα που σκοπό έχει να υποστηρίξει το ΠΑΣΟΚ, εκμεταλλευόμενη το πατριωτικό αίσθημα απλών ανθρώπων με μειωμένη πολιτική ενημέρωση ( η πολιτική απάτη, είναι καλοστημένη: Εάν δεν τους παρακολουθείς επί πολλά χρόνια, είναι αδύνατον να μπορέσεις να φτάσεις σε συμπέρασμα).
Οι άνθρωποι που την ακολουθούν λοιπόν, είναι δύο ειδών:
α) ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΕΣ ( Άλλοι έχουν "φάει" - αυτοί είναι οι λεγόμενοι "έξυπνοι", και άλλοι δεν έχουν "φάει" - αυτοί είναι τα λεγόμενα κορόιδα. Υπερτερούν αριθμητικά οι πρώτοι).
β) Άνθρωποι καλοπροαίρετοι που δεν παρακολουθούν για χρόνια τα πολιτικά δρώμενα ( μιλώ για απλή παρακολούθηση). Έτσι, λείπουν πολλά κομμάτια από το παζλ που έχουν μπροστά τους, με αποτέλεσμα να μην μπορούν παρά να παρασύρονται από την σχετική προπαγάνδα ( ο παραλογισμός της οποίας είναι εμφανής για όσους παρακολουθούν για χρόνια τα πολιτικά δρώμενα).

9) Πρέπει ο αστυνομικός να αντιδρά όταν δέχεται επίθεση?
( Αυτό είναι ερώτημα- παγίδα, γιατί αν η απάντηση είναι ΝΑΙ, τότε ακολουθούν τα ερωτήματα ΠΩΣ και ΠΟΤΕ. Ενώ αν η απάντηση είναι ΟΧΙ, τότε ακολουθεί το ερώτημα ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ).
Γιατί οι "Ούννοι" έχουν λύσει ζητήματα όπως αυτό που θέτω σε αυτό το ερώτημα , και η "ευγενής φυλή" των νεοελλήνων "ζορίζεται" τόσο πολύ στο να το απαντήσει?

10) Πρέπει να έχουμε στρατό, και αν ναι ποιος θα τον επανδρώνει?
Μόνο τα κορόιδα, ή και "έξυπνοι"?

11) Πρέπει να είναι ίσοι απέναντι στον νόμο οι απλοί πολίτες με τους πολιτικούς?
Γιατί η Ελληνική κοινωνία δεν μπορεί να απαντήσει στην πράξη το ερώτημα αυτό?
Και αλήθεια, γιατί οι "Ούννοι" έχουν απαντήσει αυτό το ερώτημα , ξεπερνώντας κατά πολύ τη "ευγενή φυλή" των νεοελλήνων?
( Εννοώ ότι έχει απαντηθεί το ερώτημα από αυτούς: ναι πρέπει να είναι ίσοι, και προσπαθούμε γι' αυτό. Ενώ εμείς, από τη μια λέμε ότι πρέπει να είναι ίσοι, από την άλλη έχουμε νόμους που πρακτικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ την δίωξη υπουργών! Οπότε? ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΠΑΛΙ!)

12) Πρέπει να μετατίθενται καθηγητές για να καλύψουν οργανικές θέσεις οι οποίες καλύπτονται ταυτόχρονα από 4-5 άλλους, οι οποίοι όμως αποσπώνται για να μπορέσει να γίνει η μετάθεση, αλλά και για να "εξυπηρετηθούν" οι αποσπώμενοι? ( Και οι οποίοι αποσπώνται σε θέσεις που "αδειάζουν" μεταθέτοντας στην πόλη τους προηγούμενους αποσπασθέντες?).
Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης, τίθεται άλλο ερώτημα:
Πως θα αντιμετωπίσουμε το γεγονός ότι οι υπάρχοντες εκπαιδευτικοί είναι περίπου διπλάσιοι από όσοι χρειάζονται στ' αλήθεια?
Πως θα αντιμετωπιστεί η κατάσταση? 
Έχουμε καταλάβει ότι για να ΑΡΧΙΣΕΙ να αντιμετωπίζεται το φαινόμενο, θα πρέπει χιλιάδες συνάδελφοι που με τα έως τώρα δεδομένα θα έπαιρναν μετάθεση σε 4-5 χρόνια, να μείνουν τώρα μακριά για 15-20 χρόνια? ( Πολλοί φοβούνται να πουν αυτή την απλή αλήθεια, φοβούμενοι ότι "γίνονται - λέει- αντισυναδελφικοί").

Φυσικά, μπορούν να διατυπωθούν πολλά άλλα ερωτήματα.
Λέω όμως, να μείνουμε σε αυτά για αρχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: