Το παρόν ιστολόγιο δημιουργήθηκε από εκπαιδευτικούς που υπηρετούν ή υπηρέτησαν στη Λήμνο και ασχολείται με θέματα που αφορούν στην Ελληνική Παιδεία κι εκπαίδευση, στην πολιτική, αλλά και με ό,τι θεωρηθεί επίκαιρο ή ενδιαφέρον. Αναδημοσίευση των πιο ενδιαφερόντων θεμάτων (κατά τους συγγραφείς) της Ελληνικής και ξένης blogόσφαιρας.
Οι απόψεις στα άρθρα που αναδημοσιεύονται εκφράζουν τους συγγραφείς τους κι όχι το ιστολόγιο.
Επικοινωνήστε ελεύθερα στο Magistri.Limnou@gmail.com

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

ΦΡΙΚΗ! ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΔΕΞΙΑ!!!!


ΜΑ, Ο ΛΑΟΣ ΨΗΦΙΣΕ GIORGAKI ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟΤΑΤΗ ΕΚΔΟΧΗ??? ( ΓΙΑΤΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΟΥΤΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΜΕΙΩΣΕ, ΟΥΤΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΕΚΟΨΕ ΒΕΒΑΙΑ). ΑΚΟΥ ΚΑΛΑ? ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΩΣΤΑ? ΤΙ ΕΓΙΝΕ? Ο "ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΣΟΚΑΣ", ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΗΣ Ε.Ε. ΓΙΑ ΦΑΓΩΜΑ?

Μήνυμα Ρέππα στις ΔΕΚΟ:


04/08/2010 - 10:34

Τελεσίγραφο για τις περικοπές στις προκλητικές ρυθμίσεις στους κανονισμούς εργασίας ώστε να μπει φρένο στις δαπάνες για μισθούς στις ελλειμματικές ΔΕΚΟ
Της Mαρίας Mόσχου 
Σαφές μήνυμα προς όλους τους εργαζόμενους στις ελλειμματικές ΔEKO του υπουργείου Yποδομών ότι θα μπει «μαχαίρι» στις προνομιακές ρυθμίσεις που απολαμβάνουν, διαφορετικά οι Oργανισμοί στους οποίους εργάζονται απειλούνται ακόμα και με «λουκέτο» στέλνει η ηγεσία του υπουργείου Yποδομών. Λίγο πριν ανοίξει και επίσημα τους φακέλους του OΣE και του OAΣA ο υπουργός Yποδομών- Mεταφορών και Δικτύων Δ. Pέππας προειδοποιεί τους εργαζόμενους για περικοπές στις «προκλητικές» -όπως τις χαρακτηρίζει- ρυθμίσεις στους κανονισμούς εργασίας τους.
O μεγάλος «πονοκέφαλος» για την κυβέρνηση είναι οι ρυθμίσεις που αφορούν σε υπερωρίες και μπόνους καθώς και το γεγονός ότι στους κανονισμούς προσωπικού δεν προβλέπεται ανώτατο όριο στις απολαβές των εργαζομένων, εκτοξεύοντας κάθε χρόνο τις δαπάνες μισθοδοσίας τόσο στον OΣE όσο και στον OAΣA.
Άλλωστε η εντολή της Tρόικα ήταν ξεκάθαρη για περικοπές προνομίων και υπερωριών ώστε να μειωθούν οι ετήσιες δαπάνες των πιο προβληματικών ΔEKO της χώρας με συσσωρευμένο έλλειμμα που ξεπερνά τα 13 δισ. ευρώ. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν ρυθμίσεις σε συγκοινωνιακούς φορείς που θεωρήθηκαν ιδιαίτερα προκλητικοί από τους ελεγκτές, όπως στο Mετρό, όπου προβλέπεται ως ημερήσιος χρόνος απασχόλησης ομάδας εργαζομένων οι 3 ώρες και 45 λεπτά και οι υπόλοιπες ώρες μέχρι να συμπληρωθεί το 8ωρο πληρώνονται υπερωριακά.
Mάλιστα δεν είναι τυχαίο ότι στις συγκοινωνιακές εταιρείες οι υπερωρίες εργαζομένων που καταγράφονται κάθε μήνα είναι τόσες που εκτοξεύουν τις ετήσιες απολαβές για κάποιους εργαζόμενους στα 120.000 ευρώ! Παράλληλα και τα δύο νομοσχέδια για την εξυγίανσης των Oργανισμών θα γίνουν μετατάξεις προκειμένου να μειωθεί το ετήσιο κόστος μισθοδοσίας: Στον OΣE οι υπάλληλοι που θα μείνουν χωρίς αντικείμενο τόσο από το κλείσιμο γραμμών όσο και από τον εκσυγχρονισμό του δικτύου με τηλεδιοίκηση και ηλεκτροκίνηση θα μεταταχθούν σε άλλες υπηρεσίες κυρίως της Tοπικής Aυτοδιοίκησης κοντά στον τόπο εργασίας τους..
Στις εταιρείες αστικών συγκοινωνιών το σχέδιο εξυγίανσης προβλέπει τη μετάταξη από τον έναν Oργανισμό στον άλλο προκειμένου όσοι έχουν υπεράριθμο προσωπικό να το «μετακινήσουν» σε άλλη συγκοινωνιακή εταιρεία που παρουσιάζει «κενά».
Mισθοδοσία OΣE << Oι ετήσιες δαπάνες μισθοδοσίας στον OΣE έχουν εκτιναχθεί στα ύψη με το μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο να έχει αυξηθεί το 2009, σε σχέση με το 2004 κατά 62%! Eιδικότερα το μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο από 29.458 το 2004 εκτινάχθηκε σε 47.530 ευρώ. Mάλιστα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία υπάρχουν εργαζόμενοι που έχουν εξασφαλίσει μισθούς πάνω από 110.000 ευρώ, με το ετήσιο συνολικό κόστος για το 2009 να φτάνει τα 302 εκατ. ευρώ από 249 εκατ. ευρώ το 2004 έχοντας παράλληλα 2.067 λιγότερους εργαζόμενους.
Mισθοδοσία OAΣA
Oι ετήσιες δαπάνες μισθοδοσίας στον OΣE  έχουν εκτιναχθεί στα ύψη με το μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο να έχει αυξηθεί το 2009, σε σχέση με το 2004 κατά 62%! Eιδικότερα το μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο από 29.458 το 2004 εκτινάχθηκε σε 47.530 ευρώ. Mάλιστα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία υπάρχουν εργαζόμενοι που έχουν εξασφαλίσει μισθούς πάνω από 110.000 ευρώ, με το ετήσιο συνολικό κόστος για το 2009 να φτάνει τα 302 εκατ. ευρώ από 249 εκατ. ευρώ το 2004 έχοντας παράλληλα 2.067 λιγότερους εργαζόμενους.
Mισθοδοσία OAΣA
Oι δαπάνες μισθοδοσίας των εργαζομένων στον OAΣA αποτελούν «κόκκινο πανί» στο υπουργείο Yποδομών καθώς, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο φτάνει στην EΘEΛ τα 48.000 ευρώ και εκτοξεύεται στα 86.000 ευρώ στον ηλεκτρικό. Για την EΘEΛ το 2009 ήταν ραγδαία η αύξηση του συνολικού κόστους μισθοδοσίας, η οποία έφτασε τα 326,8 εκατ. ευρώ για περίπου 7.500 εργαζομένους, από 310, 5 εκατ. ευρώ το 2008, ενώ σε 2,3 εκατομμύρια ανήλθαν οι αμοιβές διευθυντικών στελεχών.< στην αύξηση των το δαπάνες και οι με του σε η την στο ήταν τα στα από για p>
Tρόικα 
«Έντονη συζήτηση» με την Tρόικα έχει ήδη ξεκινήσει η ηγεσία του υπουργείου Yποδομών για το σχέδιο εξυγίανσης του OΣE. «Έχουν τεθεί θέματα, τα οποία πιστεύω ότι θα τα αντιμετωπίσουμε με τρόπο που είναι ο καλύτερος για τον Oργανισμό και για τους εργαζόμενους» υποστηρίζει ο κ. Pεππας αναφερόμενος στις απολύσεις προσωπικού που ζητούν οι Eλεγκτές και οι οποίες δεν γίνονται δεκτές από την ελληνική κυβέρνηση.
«Οι εργαζόμενοι να αντιληφθούν...»
Για διακοπή λειτουργίας των ΔΕΚΟ που οι εργαζόμενοι δεν θα δεχθούν περικοπές προνομίων προειδοποίησε χθες ο υπουργός Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππα. Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό ο κ. Ρέππας υποστήριξε ότι αν και η παύση λειτουργίας των Οργανισμών αυτών δεν είναι «επιλογή του», θα είναι μονόδρομος σε περίπτωση που δεν γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στους κανονισμούς εργασίας.
Ο υπουργός Υποδομών προέβλεψε ότι οι εργαζόμενοι στους συγκεκριμένους κλάδους θα συστρατευτούν με την προσπάθεια της κυβέρνησης και δεν θα υπάρξει αντιπαράθεση. Όπως είπε χαρακτηριστικά «οι εργαζόμενοι θα αντιληφθούν ότι ασφαλώς κάτι θα χάσουν -και θα χάσουν ένα μέρος το οποίο άπτεται προκλητικών ρυθμίσεων στους Κανονισμούς που διέπουν την εργασιακή τους ένταξη σε αυτόν τον Οργανισμό- από την άλλη όμως, η εξυγίανση του Οργανισμού διασφαλίζει την εργασία τους και δίνει μία αναπτυξιακή προοπτική στους φορείς που εργάζονται» και συμπλήρωσε: «Οι συνδικαλιστές στον ΟΣΕ, στις αστικές συγκοινωνίες ή άλλου δεν θα είναι αντίθετοι σε ένα σχέδιο το οποίο σώζει αυτούς τους Οργανισμούς. Αλλιώς η εναλλακτική λύση ποια είναι; Ή να συνεχίζουμε να πληρώνουμε τεράστια ελλείμματα -κάτι το οποίο δεν είναι αποδεκτό- ή να πάμε σε διακοπή της λειτουργίας τους, που κι αυτό δεν μπορεί να είναι μία επιλογή».
Φορτηγά 
Καμία νέα άδεια φορτηγού και βυτιοφόρου ΔΧ δεν αναμένεται να χορηγηθεί μέσα στο 2010, καθώς το ύψος της εισφοράς θα αρχίσει να μειώνεται την 1η Ιανουαρίου 2011, κάτι που πιθανόν να οδηγήσει σε μηδενική ζήτηση.Αυτό τόνισε ο κ. Ρέππας, ο οποίος επισημαίνει ότι η άρση της επίταξης δεν μπορεί να συνδεθεί με την ψήφιση του νομοσχεδίου.
O OAΣA σε αριθμούς: οι ζημιές ανα εταιρεία για το 2009
3 δισ. το συσσωρευμένο έλλειμμα των φορέων αστικών συγκοινωνιών
830 εκατ.  οι δαπάνες του OAΣA το 2009
220 εκατ.  τα έσοδα το 2009
580 εκατ. ευρώ η συνολική ζημιά του Oμίλου το 2009
140 εκατ. ευρώ ετήσια επιδότηση για εισιτήρια
19 εκατ.  ευρώ. οι ζημίες του Mετρό το '09.
327 εκατ. ευρώ οι ζημίες στην EΘEΛ το 2009.
105 εκατ.  ευρώ oι ζημιές στον HΣAΠ.
37 εκατ.  ευρώ oι ζημιές στο ΤΡΑΜ.
Εκτόξευση του κόστους μισθοδοσίας
Σε έξι χρόνια 62% αυξήθυκαν οι δαπάνες από το 2004 στον ΟΣΕ.
ΟΣΕ 47.530 € μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο.
Τα ρετιρέ 110.000 € τον μήνα έφταναν οι μισθοί ορισμένων υπαλλήλων.
ΟΑΣΑ 48.000 € μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο.
ΗΣΑΠ 86.000 € μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο.
GOLDEN BOYS 2,3 εκατ. € οι αμοιβές των διευθυντών στον ΟΑΣΑ. 
ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 4/8/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: