Το παρόν ιστολόγιο δημιουργήθηκε από εκπαιδευτικούς που υπηρετούν ή υπηρέτησαν στη Λήμνο και ασχολείται με θέματα που αφορούν στην Ελληνική Παιδεία κι εκπαίδευση, στην πολιτική, αλλά και με ό,τι θεωρηθεί επίκαιρο ή ενδιαφέρον. Αναδημοσίευση των πιο ενδιαφερόντων θεμάτων (κατά τους συγγραφείς) της Ελληνικής και ξένης blogόσφαιρας.
Οι απόψεις στα άρθρα που αναδημοσιεύονται εκφράζουν τους συγγραφείς τους κι όχι το ιστολόγιο.
Επικοινωνήστε ελεύθερα στο Magistri.Limnou@gmail.com

Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΨΕΥΤΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9649

Απίστευτος διάλογος μεταξύ δημοσιογράφων: «θα έστελνες ποτέ το παιδί σου σε δημόσιο σχολείο;»… του Θανάση Παλλαντζά

16/09/2010 - 12:51

Απίστευτος διάλογος μεταξύ δημοσιογράφων: «θα έστελνες ποτέ το παιδί σου σε δημόσιο σχολείο;»…

Του Θανάση Παλλαντζά

Η απαξίωση του δημόσιου σχολείου και των καθηγητών που το υπηρετούν φαίνεται ότι δεν έχει τέλος. Αναφέρω κάποια κρούσματα, που έπεσαν στην αντίληψή μου σε διάστημα λίγων ημερών, από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς:

· Στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ραδιοφώνου του Antena προηγούμενη εβδομάδα: δημοσιογράφος 1: «θα πήγαινες ποτέ το παιδί σου στο δημόσιο σχολείο; Δε νομίζω φυσικά, αφού εκεί οι διευθυντές δεν γνωρίζουν ούτε πόσους μαθητές έχουν. Ποιος έρχεται , ποιος φεύγει… χαμός! Άσε που τα πιο πολλά παιδιά δεν μιλούν ελληνικά! » - δημοσιογράφος 2: «ναι , πράγματι έτσι είναι» .

· Στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Μega, την Τρίτη 14/9 με καλεσμένη την υπουργό παιδείας, είχαμε απείρου κάλλους σκηνές και δόθηκαν μαθήματα προπαγάνδας και λιβανίσματος. Η υπουργός από τις 8:00 έως τις 9:30 υπερηφανευόταν για όλα τα αίσχη , τα οποία υπό τα χειροκροτήματα των δημοσιογράφων παρουσιάστηκαν ως κατορθώματα μιας υπουργού, που «τα καταφέρνει». Εν ολίγοις: εξοικονομήσαμε δασκάλους μη χωρίζοντας τα τμήματα στα 25 παιδιά, αδειάσαμε τα γραφεία και όλοι γύρισαν στις τάξεις, κόψαμε τις εκπαιδευτικές άδειες, ξαποστείλαμε εκπαιδευτικούς σε άλλες περιφέρειες, βάλαμε καθηγητές που κάνουν και σε Λύκειο να κάνουν μάθημα και σε πρωτάκια, φορτώσαμε υπερωρίες στους μόνιμους …..και άλλα τέτοια ηρωικά κατορθώματα που συνθέτουν το διαμαντοπούλειο έπος του 2010. Κάποια στιγμή δόθηκε ο λόγος στον πρόεδρο της ΟΛΜΕ, ο οποίος πρέπει να αισθάνεται ευγνώμων για το ενάμισι λεπτό που τα τον άφησαν να μιλήσει, μη αφαιρουμένων των διακοπών από τους δημοσιογράφους, Μετά το ενάμισι λεπτό του προέδρου, η υπουργός τον διέκοψε λέγοντας: «ο κος πρόεδρος έθεσε πάρα πολλά και πρέπει να απαντήσω»!!!. Ακολούθησε μονόλογος της υπουργού και κατόπιν κλήθηκε ο πρόεδρος της ΔΟΕ, ο οποίος από τη δεκάλεπτη περίπου ραδιοφωνική συνδικαλιστική ευκαιρία που του δόθηκε, διέθεσε τα μισά περίπου λεπτά για να καταγγείλει τους κακούς καθηγητές, που κάνουν ιδιαίτερα και χαλάνε την παιδεία!!! Τέλος, δημοσιογράφοι, υπουργός και πρόεδρος της ΔΟΕ, παραλίγο να αναφωνήσουν «όλοι μαζί για το καινούριο ολοήμερο!», κι έτσι έκλεισε ακόμη μία επιτυχημένη παράσταση της υπουργού και των κομπάρσων της.

· Την ίδια μέρα, σε μεσημεριανή εκπομπή του flash, καλεσμένη η κα Χριστοφιλοπούλου. Εκεί η δημοσιογράφος ρωτάει και ξαναρωτάει την υφυπουργό τι γίνεται με τις αναρρωτικές άδειες των εκπαιδευτικών. Και φυσικά η απάντηση είναι ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα και θα γίνουν τα πράγματα πιο αυστηρά ώστε να μην παρανομούν οι γιατροί και λουφάρουν τους εκπαιδευτικούς….

Σίγουρα θα μπορούσε ο καθένας να αφηγηθεί και άλλους τέτοιους εμετικούς διαλόγους, οι οποίοι έλαβαν χώρα σε σοβαρές υποτίθεται εκπομπές και με μεγάλη ακροαματικότητα ή τηλεθέαση. Πέρα από την πίκρα και την αγανάκτηση που νιώθουμε, μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε, πως τα όργανα ενάντια στο δημόσιο σχολείο και τους λειτουργούς του δεν παίζουν ασυντόνιστα αλλά πολύ καλά οργανωμένα, με διευθυντή ορχήστρας την εξοχότητά της, πρώτα βιολιά τους δημοσιογράφους και …κάποιους άλλους, προς τέρψιν του κοινού, από το οποίο ματαίως ζητάμε τη συμπαράστασή του, αφού πλέον η μόνη του ευχαρίστηση είναι η θέα του εξευτελίσματος άλλων κλάδων, μέχρι να ρθει και η δική του σειρά..

Μεταμόρφωση16/9/2010

apall@sch.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: