Το παρόν ιστολόγιο δημιουργήθηκε από εκπαιδευτικούς που υπηρετούν ή υπηρέτησαν στη Λήμνο και ασχολείται με θέματα που αφορούν στην Ελληνική Παιδεία κι εκπαίδευση, στην πολιτική, αλλά και με ό,τι θεωρηθεί επίκαιρο ή ενδιαφέρον. Αναδημοσίευση των πιο ενδιαφερόντων θεμάτων (κατά τους συγγραφείς) της Ελληνικής και ξένης blogόσφαιρας.
Οι απόψεις στα άρθρα που αναδημοσιεύονται εκφράζουν τους συγγραφείς τους κι όχι το ιστολόγιο.
Επικοινωνήστε ελεύθερα στο Magistri.Limnou@gmail.com

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ



H ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ "ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΑΥΡΑ", ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΟΜΩΣ ΑΡΚΕΤΩΝ ΜΗΝΩΝ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ( Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟ 1985!!!! ΕΝΩ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΤΙΠΟΤΑ), ΟΜΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ.
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΝΕΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕΣ.

Σχετικά με τη νέα σχολική χρονιά η ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης , εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας σε επανειλημμένες εμφανίσεις στα ΜΜΕ παρουσίασε μια εξιδανικευμένη εικόνα, η οποία απέχει από την πραγματικότητα.
Συγκεκριμένα, η πολιτική ηγεσία ισχυρίστηκε ότι όλα λειτούργησαν από την πρώτη μέρα τέλεια.
Δυστυχώς, όμως, η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική.
Η χρονιά ξεκίνησε:


  1. Με μειωμένες δαπάνες για την παιδεία. Το 1 δις που υπόσχονταν η κυβέρνηση χάθηκε στο δρόμο.


  2. Με μειωμένες λειτουργικές δαπάνες των σχολείων κατά 67%, που έχει ως αποτέλεσμα οι διευθυντές σχολείων να αδυνατούν να αγοράσουν ακόμα και κιμωλίες.


  3. Με λιγότερους διορισμούς εκπαιδευτικών. Στην Π.Ε. διορίστηκαν 1.400 εκπαιδευτικοί έναντι 3.162 που είναι ο Μ.Ο. της τελευταίας δεκαετίας.


  4. Με ουσιαστικά προβλήματα υλικοτεχνικής και κτηριακής υποδομής. Πάνω από τα μισά νηπιαγωγεία στεγάζονται σε ακατάλληλα κτήρια.


  5. Με χιλιάδες προνήπια εκτός δημόσιου νηπιαγωγείου.


  6. Χωρίς την υλοποίηση του προγράμματος της εισαγωγικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια.


  7. Με νέους Διευθυντές Εκπαίδευσης που επιλέγηκαν με διαδικασίες όπου θριάμβευσε η αναξιοκρατία, η ημετεροκρατία και ο κομματισμός.


  8. Με τη λήψη μιας σειράς μέτρων εις βάρος της ποιότητας της εκπαίδευσης με στόχο τον περιορισμό των κενών.


  • Αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.


  • Συμπτύξεις τμημάτων και υποβιβασμούς σχολείων.


  • Εφαρμογή 800 ολοημέρων «αναμορφωμένου προγράμματος» με στόχο την εξοικονόμηση 1.000 και πλέον δασκάλων.


  • Μη χορήγηση νέων εκπαιδευτικών αδειών.


  • Μη πραγματοποίηση διαγωνισμού για αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό και διακοπή αποσπάσεων συναδέλφων του εξωτερικού, μέτρα που υποβαθμίζουν και απαξιώνουν την ελληνική εκπαίδευση του εξωτερικού.


  • Με τον περιορισμό ή ακύρωση των αντισταθμιστικών δράσεων.
Αναμφισβήτητα, η χρονιά ξεκίνησε με τους εκπαιδευτικούς οικονομικά υποβαθμισμένους και έντονα προβληματισμένους και αγανακτισμένους για τον περιορισμό των εργασιακών, ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών τους δικαιωμάτων.
Τέλος, καλείται η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να αφήσει στην άκρη τα λόγια και τα ευχολόγια και σε συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα να συμβάλλει ουσιαστικά στην επίλυση των οξυμένων προβλημάτων της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.
esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: